HTML

Száztizenegy

Ami csak eszembe jut, maximum száztizenegy szóban.

Friss topikok

1. nap

2008.07.08. 22:21 bishop_a_szintetikus

Pragaban vagyok, es nehezemre esik ezzel a szokatlan billentyukiosztassal gepelni. A helyzetet csak sulyosbitja, hogz mindezt KDE operacios rendszeren teszem, amit elegge mokas kezelni. Egyebkent ez a kivalo felszereles a golden sicle hostelben talalhato ahol - ellentetben a broadway hostellel, ahol en dolgoztam 1 idoben - ingyen van a zinternet. de kezdjuk inkabb az elejen.

Kisebb kiterokkel reggel haromnegyed 10-kor kialltam stoppolni a budaorsi ut vegeben levo OMV kuthoz. ott acsorogtam 2 orat. alltam tablaval a kut kihajtojanal, vagy masfel oran keresztul verbalisan zaklattam az embereket, aztan vegul bevallaltam, hogy a leallosav szelen alljak a tablammal, es lass csodat: 2 percen belul megallt ANDRAS, aki elvitt - kerulot vallalva - Mosonmagyarovarig. ott aztan a benzinkutnal leulltem egy jardaszegelyre es elkezdtem majszolni nemi tegnapi pizzat, mikozben "praha" feliratu tablam ott tamaszkodott a labamnal. Epp a 2. szelet felenel tartottam amikor hirtelen hozzamszol valaki, hogy pragaba megyek-e? TAMAS volt az, aki kb. minden nap budapest es praga kozt ingazik, es orult a tarsasagnak. igy aztan nehez indulas utan mar 7 elott pragaban voltam, ahol meg egyszer allati sokat setaltam, mig vegul szereztem nemi koronat, majd kisvartatva szallast, vegul egy jo hideg pilsnert. a szallas korrektnek tunik, van hangulata, de annyi itt a fus-fas hegy, hogy holnap szerintem inkabb satrazok. (kivancsi vagyok, hany nap alatt szokom meg, hogy a vilag osszes tobbi orszagaban fel van cserelve a z meg az y)

 

UPDATE: ezt a bejegyzest mar tegnap irtam, csak kozben lefagyott alolam a gep, ugyhogy orulok, hogy most, masodik napom reggelen meg megvan minden.

Szólj hozzá!

Címkék: stoppolás

A bejegyzés trackback címe:

https://egyegyegy.blog.hu/api/trackback/id/tr1559587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása