HTML

Száztizenegy

Ami csak eszembe jut, maximum száztizenegy szóban.

Friss topikok

A fenyek varosa

2008.07.17. 10:03 bishop_a_szintetikus

Parizsi latogatasomat jobban nem is idozithettem volna, ugyanis epp a nemzeti unnepre ertem a varosba. Miutan batyam baratnojenek 10 negyzetmeteres alberleteben - mely azonban a Notre Dame-tol 100 meterre talalhato - leraktam a hatizsakom es napok utan ujra zuhanyozhattam, bementunk a belvarosba, ahol minden nagyobb teren a hadsereg mutogatta, milyen gizda felszerelese is van. Ezt ellenpontozando kesobb kimentunk a Szajna-partra, ahol a rendszeres tango-tancestet csodalhattuk meg. Tenyleg minden este van ott egy azsiai szarmazasu figura, aki tancolni tanitja az embereket. 10 utan visszamentunk a belvarosba, ahol megneztuk az iszonyatosan felvagos tuzijatekot.

Masnap napi egy euroert berelt biciklivel bejartam a varost (legalabbis a peripherique-en belul), megneztem a kotelezo dolgok jo reszet, este meg elmentunk enni "a vilag legjobb falafeljet".

Harmadnap eloszor is ruhat mostam, hogy nyugodtan vaghassak neki a visszautnak, majd delutan elmentem a Pompidou-kozpontba, ami nagyon vagany. Negy orat toltottem el ott, lattam harom kiallitast meg egy allati jo  kilatast a varosra. Este moziba mentunk a Hancock cimu, kozepszeru Will Smith-filmet tekintettuk meg francia felirattal. Utana meg egy jo sor a Notre Dame toveben, most pedig mar reggel van (sot 10 ora), es iziben el kellene indulnom, ha legalabb Lyonba le akarok ma erni.

Szólj hozzá!

Címkék: stoppolás

A bejegyzés trackback címe:

https://egyegyegy.blog.hu/api/trackback/id/tr45572171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása