HTML

Száztizenegy

Ami csak eszembe jut, maximum száztizenegy szóban.

Friss topikok

Heidelberg - Parizs: Vadkemping

2008.07.17. 09:47 bishop_a_szintetikus

Ez most viszonylag tomor lesz, mert mindjart indulok a Cote d'azurre.

A szombatom azzal telt, hogy elstoppoltam Heidelbergbol Mannheimba, ahol egyreszt sokat gyalogoltam, masreszt egesz delutan vartam egy Franciaorszagba tarto fuvarra - hiaba. Ezert aztan visszavitettem magam a belvarosba, vonatra szalltam es este 10-re Saarbruckenbe ertem. Ott kimentem tomeggel a kulvarosba es vadkempingeztem egy kis erdoben.

Masnap kora reggel startoltam, es miutan nem talaltam elfogadhato helyet a palya mellett, atvitettem magam az orszaguton az elso francia varoskaba. Onnan tovabbvitt egy no egy peage-ig (ott fizetik az autopalyadijat Franciaorszagban), ahol ket orat alltam, aztan atdiszponaltam. Setaltam egy orat az elso korforgalomig, majd indult a tura kelet-Fr.o. orszagutjain. 3 fuvarral eljutottam egy St. Avold nevu varoskaba, ahol az utolso fuvarom azt mondta, ket kilometer a peage. Ugyhogy elindultam, megint gyalogoltam egy orat, de mar este 7 volt, ugyhogy feladtam. Visszavitettem magam a varosba, onnan at a hegy masik oldalara, ahol a vasutallomas volt. Kiderult, hogy 5 perccel kestem le az utolso olyan vonatot, aminek Metzben meg lett volna parizsi csatlakozasa. Ugyhogy ittam egy sort a restiben, majd amikor mar kelloen keso volt, felvertem a satram a kozeli erdo szelen.

Masnap nyolckor indult a vonatom. Elutottem meg 2 orat Metzben, majd TGV-vel tovabbmentem Parizsba, ahova delben meg is erkeztem, pont julius 14-en, a Bastille ostromanak napjan.

Szólj hozzá!

Címkék: stoppolás

A bejegyzés trackback címe:

https://egyegyegy.blog.hu/api/trackback/id/tr30572148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása